Autor | Autor | Editora | Edição | Ano | Páginas | Idioma | ISBN-10 | ISBN-13 | Condição |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Davis Dyer, Frederick D., Rowena Olegario | Harvard Business Review Press | 2004 | Inglês | 9781591391470 | Usado |
Rising Tide: Lessons From 165 Years of Brand Building…
R$10,00
Estamos de férias!
O Vendedor irá enviar o livro em 1-2 dias úteis
Livro usado em ótimo estado – 467p – sem nome – sem dedicatória – sem notas – sem grifos – sem carimbos – miolo firme -This work features the history of brand innovation at Procter & Gamble, one of the most successful consumer goods companies in the world. A fascinating history of household brands from Ivory to Crest, and Pringles to Cascade, this book unlocks the secrets of longtime success of dozens of superstar brands that weve grown accustomed to choosing for decades. It offers practical advice. Case study sections offer lessons in: business reinvention, building new markets and capabilities, leadership transformation, brand excellence, and general management. – 20166522
Não há mais ofertas para este produto!