Rising Tide: Lessons From 165 Years of Brand Building…

R$10,00

Vendido Por
0 de 5
Estamos de férias!
O Vendedor irá enviar o livro em 1-2 dias úteis
Consulte o frete e o prazo de entrega:
Categoria:
AutorAutorEditoraEdiçãoAnoPáginasIdiomaISBN-10ISBN-13Condição
Davis Dyer, Frederick D., Rowena OlegarioHarvard Business Review Press2004Inglês9781591391470Usado

Livro usado em ótimo estado – 467p – sem nome – sem dedicatória – sem notas – sem grifos – sem carimbos – miolo firme -This work features the history of brand innovation at Procter & Gamble, one of the most successful consumer goods companies in the world. A fascinating history of household brands from Ivory to Crest, and Pringles to Cascade, this book unlocks the secrets of longtime success of dozens of superstar brands that weve grown accustomed to choosing for decades. It offers practical advice. Case study sections offer lessons in: business reinvention, building new markets and capabilities, leadership transformation, brand excellence, and general management. – 20166522

Não há mais ofertas para este produto!
Entrar na lista de espera Avisaremos quando o produto chegar em estoque. Por favor, deixe seu endereço de e-mail válido abaixo.